Bijna mogen we weer - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu Bijna mogen we weer - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Bijna mogen we weer

Door: Elza

Blijf op de hoogte en volg Bert, Elza, Danielle en Robin

14 Juli 2018 | Nederland, Nederland

Nog een paar dagen dan hopen we weer naar Taiwan te vertrekken. Alhoewel alles nog ingepakt moet worden, zijn de meeste voorbereidingen getroffen. Paspoorten, verzekering, internationale geneesmiddelenverklaring, het is allemaal geregeld.
Deze keer gaan de vriend van Daniëlle, Dave, en een goede vriendin van Robin, Babette, met ons mee. De kans voor de kinderen om hun land en roots te delen met mensen die dicht bij hen staan.
Ook deze keer hopen we de oom en tante van Robin te ontmoeten. En er is een kleine kans dat Daniëlle haar moeder kan gaan ontmoeten. Waar er tijdens onze vorige reis geen contact was te krijgen, ligt dit nu anders. Vanuit het kindertehuis is er contact geweest met haar en ze doen hun best om het nu wel te laten gebeuren. We hopen met elkaar dat dit zal gebeuren en het een goede ontmoeting zal zijn.
Via deze blog zullen we onze belevenissen weer met jullie delen.

• 15 Juli 2018 - 20:03

Irma:

Geniet met elkaar van deze bijzondere vakantie

• 16 Juli 2018 - 15:35

Alice:

Wat heerlijk voor jullie dat jullie weer naar Taiwan gaan! Goede reis! Ik hoop dat er ook voor Daniëlle een ontmoeting zal zijn!

• 16 Juli 2018 - 19:44

Marien:

Lieve familie,

Spannend en supergaaf die reis!!! Gods zegen voor jullie allemaal en in het bijzonder voor Daniëlle en Robin, zeker rondom de (mogelijke) ontmoetingen. Geniet van elkaar en het land!!!
    Marien

• 18 Juli 2018 - 11:13

Annette:

Goeie reis, en heel veel plezier met elkaar in Taiwan!! Ik ga jullie volgen!!