richting de noordelijke kust, Shimen - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu richting de noordelijke kust, Shimen - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu

richting de noordelijke kust, Shimen

Door: Elza

Blijf op de hoogte en volg Bert, Elza, Danielle en Robin

22 Juli 2018 | Taiwan, Taiwan

Vanmorgen om 9.00 stond Joe ons op te wachten om Taipei te verlaten en een ander deel van
 Taiwan te verkennen. Het vertrek was nog even spannend omdat ik mijn handtas met de paspoorten en dergelijke zoek was. Bleek ik hem op de kamer van de kinderen neergelegd te hebben toen ik checkte of alles mee was. Uhm, bijna alles zo zou blijken

• 23 Juli 2018 - 07:11

Fetsje Zuidema :

Wat gaaf om zo samen in Taiwan te zijn!!
    Geniet ervan.

• 23 Juli 2018 - 08:28

MA EN PA:

we reizen mee en genieten ervan geweldig vooral voor danielle en robin

• 23 Juli 2018 - 08:50

ben gisterren water gan geven de bak met zonnenbloemen waren erg slap ikhop dat de reis goed verlopt en stuur maar de regen hier na toe groetend ma en pa