Tarokokloof - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu Tarokokloof - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Tarokokloof

Door: Elza

Blijf op de hoogte en volg Bert, Elza, Danielle en Robin

27 Juli 2018 | Taiwan, Taiwan

Na ons eerste nachtje tussen de velden gaan we weer op weg. Niet iedereen heeft goed geslapen, variërend van te warm of te koud op dezelfde kamer of een te h arde ondergrond. De dag begonnen ook wat stilletjes. In de kloof hebben we drie verschillendecwandelingen g smaakt langs de kloof. Een sportieve dag dus. We hebben onze 10.000 stappen dus ruimschoots gehaald. De kloof is ruig en geeft mooie uitzichtpunten over de rivier, de enorme rotsblokken die overal liggen en de hoge bergwanden. Alhoewel het onveranderd warm blijft, boven de 30 graden, viel het enigzins mee vandaag. Meer schaduwplekken en been verkoelend windje. Na de wandelingen had Joe al gezegd dat hij een plek in de rivier kende, niet al te ver rijden van onze b&b, waar je goed kunt zwemmen. Daar had iedereen wel oren naar na de warme dagen die we hebben gehad. Joe had niets teveel gezegd.Het was om te beginnen een prachtige plek. Het water is er enorm helder en ondanks dat het bergwater is, helemaal niet ijskoud. Kortom heerlijk dus! Na een stop voor eten voor de avond doorgereden naar de b&b.Daarna rustig aan gedaan, gegeten, filmpje kijken, foto's bewerken en weer inpakken voor het vervolg van onze reis. Morgen een lange dag in de auto, ongeveer 5 uur. We gaan dwars door de bergen richting sunmoonlake. Het hoogste punt zal b oven de 3000 meter liggen als ik het goed begrepen heb. We laten morgen weten of het klopt.
Mocht je foto's missen, het internet is niet overal even goed. Het schrijven lukt goed, het uploaden van de foto's veel minder goed helaas.

Verder op de valreep nog bericht van CSS. Op 7 aug om 11.00 hebben we een afspraak vooir een ontmoeting met de moeder van Daniëlle en haar gezin.

• 27 Juli 2018 - 15:47

Alice:

Wat leuk om al jullie belevenissen weer te volgen!
    En wat superfijn dat de ontmoeting met Danielle’s moeder gepland staat!
    Dat wordt een bijzondere dag op 7 augustus, in meerdere opzichten!!

• 27 Juli 2018 - 17:17

Annemarie :

Wat super fijn voor Daniëlle dat de ontmoeting door gaat.
    Een bijzondere 7 augustus word dat zeg!!
    Groetjes Annemarie

• 28 Juli 2018 - 04:41

Ilja:

Wachtend op de luchthaven van Beijing even lekker de tijd om jullie verhalen te lezen. Nog veel plezier daar in Taiwan,

• 28 Juli 2018 - 17:48

Maarten En Ria:

Goed bezig geweest, af en toe nodig want met reizen zit je vaak veel.
    Super nieuws voor Danielle