Voorbereidingen - Reisverslag uit Moerkapelle, Nederland van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Moerkapelle, Nederland van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Elza

Blijf op de hoogte en volg Bert, Elza, Danielle en Robin

02 December 2016 | Nederland, Moerkapelle

Paspoort, check, medische verklaring, check, tussen alle bedrijven door proberen we de voorbereidingen treffen voor onze reis naar Taiwan. De tassen zijn gekocht, de reispapieren zijn binnen en zo langzamerhand wordt op ons werk duidelijk dat we in de week voor kerst niet meer aan de slag zijn.
De afspraken met de kindertehuizen zijn gemaakt, waarmee de kinderen de kans krijgen om iets van hun roots te horen.
Voor Robin is er ook een afspraak gemaakt met zijn tante en haar familie. Hopelijk kan zij meer over zijn moeder vertellen. Samen met hen gaan we ook naar de plaats waar de urn van zijn moeder wordt bewaard. Afgelopen september kwam het verdrietige bericht dat zijn moeder 6 jaar geleden op 36 jarige leeftijd al is overleden. De eerste schok is verwerkt en we zijn blij dat er wel een ander familielid is wat hem wil ontvangen.
Jammer genoeg is er voor Danielle nog niet bekend of er ook een ontmoeting zal zijn. Op dit moment is haar moeder nog niet gevonden. Wie weet wat er de komende weken nog staat te gebeuren. Het fotoalbum ligt in elk geval klaar om meegenomen te worden.
Nu nog twee weken te gaan met werk, school en alle andere activiteiten die nog ondernomen moeten worden om straks met een gerust hart in het vliegtuig naar Taipei te stappen.