Weer veilig thuis - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis - Reisverslag uit Taiwan, Taiwan van Bert, Elza, Danielle en Robin Vliet - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis

Door: Elza

Blijf op de hoogte en volg Bert, Elza, Danielle en Robin

07 Januari 2017 | Taiwan, Taiwan

Na een goede vlucht van 13,5 uur zijn we weer veilig geland in een wel heeeeeeeel koud Nederland. We hebben hele mooie weken achter de rug waar we met heel veel warmte en plezier aan terug zullen blijven denken. We zijn allemaal als een rijker mens thuis gekomen. Thuis, voor ons ligt deze plaats in Nederland, maar Taiwan dragen we in ons, op onze eigen manier, met ons mee.
We willen iedereen danken voor de manier waarop we onze belevenissen mochten delen en de reacties daarop. Reacties op deze site, appjes enz.
Ook in de komende tijd zullen we met velen van jullie onze verhalen delen, maar dan dmv gesprekken en live-contact. Daarin kunnen we, meer nog dan door deze verslagen, delen wat de reis voor ons heeft betekent.

Een warme groet van ons allevier!!

• 08 Januari 2017 - 18:44

Astrid:

Blij voor jullie dat het zo'n mooie ervaring is geweest, maar ook erg blij dat jullie weer thuis zijn. Snel een afspraakje plannen om alle foto's te komen bekijken.
    xx

• 08 Januari 2017 - 19:18

Ria:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en kunnen terugkijken op een fantastisch mooie reis, dank dat we het hier mochten meebeleven en we kijken uit om al jullie belevenissen en foto's te horen en te zien!